B2B
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
B2B

Travian Gamers van de ally B2B & recruitement
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Aanmelden voor B2B

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
The Cracker
Admin
The Cracker


Aantal berichten : 571
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zelzate
Registration date : 29-05-08

Aanmelden voor B2B Empty
BerichtOnderwerp: Aanmelden voor B2B   Aanmelden voor B2B Icon_minitimedo mei 29, 2008 9:38 pm

je kan je hier aanmelden als je een bij B2B wilt komen !


eisen zijn nog niet bepaald !!!



je kan dus hier een berichtje nalaten of me IGM'en !!


Laatst aangepast door The Cracker op zo jun 01, 2008 2:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://s5-b2b.actieforum.com
jonas 233
Wa es da mee ui mjoale?



Aantal berichten : 21
Leeftijd : 31
Woonplaats : Merelbeke
Registration date : 30-05-08

Aanmelden voor B2B Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden voor B2B   Aanmelden voor B2B Icon_minitimeza mei 31, 2008 6:54 pm

beste mensen voorlopig kan iedereen personen uitnodigen voor b2b dit omdat we een goede start moeten hebben we willen dus zo snel mogelijk naar een minimum van 30 leden dit zal nodig zijn om een plaatsje in de top 50 te behouden (als nieuwe leden deze functie nog niet hebben laat dan hier een bericht achter of stuur mij een img)

LET WEL OP: alle leden die worden uitgenodigd moeten boven het alliantie gemiddelde zitten en in (-,-) liggen:!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lunatic
'puuulieeee
Lunatic


Aantal berichten : 452
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mariakerke
Registration date : 31-05-08

Aanmelden voor B2B Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden voor B2B   Aanmelden voor B2B Icon_minitimeza mei 31, 2008 7:23 pm

Ja, ik heb Darkslider al uitgenodigd...
Terug naar boven Ga naar beneden
jonas 233
Wa es da mee ui mjoale?



Aantal berichten : 21
Leeftijd : 31
Woonplaats : Merelbeke
Registration date : 30-05-08

Aanmelden voor B2B Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden voor B2B   Aanmelden voor B2B Icon_minitimeza mei 31, 2008 8:24 pm

oké dat is goed morgen joint diekeey van server 2 ook nog en dan mogen er enkel nog mensen in met genoeg populatie want darkslider, willem_666 en zow zijn later begonnen en lopen nu al achter in populatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
The Cracker
Admin
The Cracker


Aantal berichten : 571
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zelzate
Registration date : 29-05-08

Aanmelden voor B2B Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden voor B2B   Aanmelden voor B2B Icon_minitimezo jun 01, 2008 11:41 am

ik heb binnen een half uur 31 pop , donneer als jullie al kunnen , want eerlijk echt waar ik zal vanavond pas mn ambassade kunnen hebben als ik moe wachten ik heb een tekort aan hout ( momenteel heb ik 21 hout Laughing en ik heb een productie van 17 per uur , dus voor de ambassade zal het nog een uur of zes misschien acht duren )
Terug naar boven Ga naar beneden
https://s5-b2b.actieforum.com
Darkslider
'puuulieeee
Darkslider


Aantal berichten : 407
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mariakerke (naast Lunatic :O)
Registration date : 31-05-08

Aanmelden voor B2B Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden voor B2B   Aanmelden voor B2B Icon_minitimezo jun 01, 2008 2:17 pm

Kan iemand me vertellen hoe je het rapst pop naar omhoog doet? Embarassed want ik doe gwn grondstoffen en schuilplaatsen (voorlopig dan toch)
Terug naar boven Ga naar beneden
The Cracker
Admin
The Cracker


Aantal berichten : 571
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zelzate
Registration date : 29-05-08

Aanmelden voor B2B Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden voor B2B   Aanmelden voor B2B Icon_minitimezo jun 01, 2008 2:51 pm

je bent goed op weg om het snelst te groeien in populatie , maar zo word je ook een makkelijk doelwit , ik ben begonnen met mijn dorp , het duurt langer om te groeien maar het loont naar het einde toe
Terug naar boven Ga naar beneden
https://s5-b2b.actieforum.com
tim town
Wa es da mee ui mjoale?



Aantal berichten : 4
Woonplaats : Appingedam (Groningen Nederland)
Registration date : 03-06-08

Aanmelden voor B2B Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden voor B2B   Aanmelden voor B2B Icon_minitimedi jun 03, 2008 12:19 pm

ga mensen in de buurt farmen dat is de beste maniet om veel gs te krijgen maar wel oppassen voor galliersmet hun vallen
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkslider
'puuulieeee
Darkslider


Aantal berichten : 407
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mariakerke (naast Lunatic :O)
Registration date : 31-05-08

Aanmelden voor B2B Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden voor B2B   Aanmelden voor B2B Icon_minitimedi jun 03, 2008 6:21 pm

Hmm..dan denk ik toch dat ik mijn defensie blijf uppen en als ik grondstoffen over heb, geef ik ze aan de ally..daarna begin ik misschien eens met aanval
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanmelden voor B2B Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden voor B2B   Aanmelden voor B2B Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanmelden voor B2B
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
B2B :: Ally stuff :: Recruitement-
Ga naar: